Subject: Avalikult kasutatava tee kaitsevööndis detailplaneeringu algatamise kohta
From: "Nelli Sameli" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Mar 2024 14:41:38 +0200

Transpordiamet

Arvamuse küsimine avalikult kasutatava tee kaitsevööndis detailplaneeringu
algatamise osas

Jõhvi Vallavalitsus kaalub osaliselt 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee L10
kaitsevööndisse kuuluvate Jõhvi linna Pargi tänava T9 ja Pargi tänava T8
kinnistute detailplaneeringu algatamise võimalust ning sellega kaasnevaid
võimalikke piiranguid.

Detailplaneeringu eesmärgiks on Pargi tänava T9 krundile ehitusõiguse
määramine uute hoonete ehitamiseks (hotell), planeeringuala liiklus- ja
parkimiskorralduse lahendamine, haljastuse ja heakorrastuse korraldamine
ning maa-ala krundipiiride täpsustamine. Pargi tänava T8 kinnistut on
kavas nihutada viadukti poole, et vähendada viadukti negatiivset mõju
kavandatavale hoonestusele.

Pargi tänava T9 krundist moodustatakse vähemalt kaks krunti sihtotstarbega
100% ärimaa (vt lisatud skeem 1).

Detailplaneering sisaldab Jõhvi valla üldplaneeringu muutmise ettepanekut.
Üldplaneeringu järgi on Pargi tänav T9 ja Pargi tänav T8 sihtotstarve
liiklusmaa (L). Planeeringuga soovitakse Pargi tänava T9 kinnistu muuta
kaubandus-, teenindus- ja büroohoonete maaks (BT).

Detailplaneeringu alal on kehtiv „Jõhvi linna, Jõhvi-Tartu-Valga maanteel
asuva Jõhvi liiklussõlme maa-ala ja selle lähiala detailplaneering“
(kehtestatud Vallavolikogu 25.11.2010 otsusega nr 79), mille kohaselt
määratakse Pargi tänava T9 krundi maakasutuse sihtotstarbeks 100%
parkimishoone maa (LG), katastri sihtotstarbeks 100% transpordimaa (vt
lisatud põhijoonis). Ehitusõigus: hoonete suurim lubatud ehitusalune
pindala: 7300 m²; hoonete suurim lubatud arv krundil: 1 tk; hoonete suurim
lubatud kõrgus maapinnast: 18 m; hoonete suurim lubatud korruste arv:
5/-1k (lubatud ka üks maa-alune korrus).

Uue detailplaneeringuga kavatsetakse vähendada hoonestusala, kuid samas
kaalutakse hoonete kõrguse ja korruste arvu suurendamise võimalust,
eesmärkiga teha hoonestus nähtavaks viadukti taustal ja külastajatele
atraktiivsemaks.

Samuti on soov tagastada Kaare tänavalt sissesõit 25301:007:0041,
25301:007:0022, 25301:007:0027 25301:007:0014 kinnistute (olemasolevad
garaažid) ning 25301:007:0145, 25301:007:0127 kinnistute juurde (vt
lisatud skeem 1), et anda rohkem võimalusi nende alade arendamiseks.
Millistel tingimustel sissesõidu korraldamine võimalikuks saaks?

Ootame vastust nii kiiresti kui võimalik.

Lugupidamisega

Nelli Sameli

Arhitekt

Jõhvi Vallavalitsus

+372 5300 8847

Kooli 2 Jõhvi 41595

 <http://www.johvi.ee/> www.johvi.ee